متن آهنگ آرش AP به نام فیریکی

Text Music Arash Ap Called Freaki

 منم یه آدمی که دیگه نمیسازه با هیشکی
نداره فرقی براش چشم آبی موی بور یا مشکی

متن آهنگ فیریکی از آرش AP

آهنگ آرش Ap فیریکی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ فیریکی از آرش AP

 منم یه آدمی که دیگه نمیسازه با هیشکی
نداره فرقی براش چشم آبی موی بور یا مشکی
شدم یه آهنی که پس میزنه همه رو از دم, تو بودی
همونی که من از ته دلم میخواستم, تو بودی
یه فیریکی بی مخ بیا ببین این طور
چجوری میگردم دور و ورت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
 بیا ببین چی شد حال و روزم
یه فیریکی بی مخ بیا ببین این طور
 چجوری میگردم دور و ورت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم

متن آهنگ فیریکی از آرش AP

نه نه نشد هیشکی مث تو واسه من عزیز نشد
نه دیگه هیشکی مث توئه دیوونه دل منو نبرد
نه نگو که اون قلب مریضت تنها بودتو بودی 
همونی که خواست بشم من نابود, تو بودی
یه فیریکی بی مخ بیا ببین این طور
چجوری میگردم دور و ورت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم
یه فیریکی بی مخ بیا ببین این طور
چجوری میگردم دور و ورت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم
هی, هی, هی

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ فیریکی از آرش Ap را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***
خواننده: آرش Ap
منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :