متن آهنگ انوشیروان تقوی به نام افسردگی دارم

Text Music Anoshirvan Taghavi Called Afsordegi Daram

◊ روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم ◊
◊ با اینهمه رویا از زندگی سیرم ◊
◊ روزای خوبی نیست دنیا برام تنگه ◊
◊ یک کشور خستم دور و برم جنگه ◊

متن آهنگ منو که میبینی از نفس افتادم انوشیروان تقوی

آهنگ انوشیروان تقوی افسردگی دارم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ منو که میبینی از نفس افتادم انوشیروان تقوی

روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم
با اینهمه رویا از زندگی سیرم
روزای خوبی نیست دنیا برام تنگه
یک کشور خستم دور و برم جنگه
━━━━ ⟡ ━━━━
یه زندگی از تو بازم طلب کارم
آیینه ها میگن افسردگی دارم
منو که میبینی از نفس افتادم
━━━━ ⟡ ━━━━
یه روزی یه شهرو دلداری میدادم
وارونه شد دنیام هرلحظه بی تابم
شبا که بیدارم روزارو میخوابم
از نفس افتادم
━━━━ ⟡ ━━━━
از آدما خستم از همه ترسیدم
تو منو کی کشتی که من نفهمیدم
من سعیمو کردم تا خونه روشن شه
━━━━ ⟡ ━━━━
شاید که قلب تو موافق من شه
دستای دنیارو بعد تو ول کردم
دنبال خوشبختی دیگه نمیگردم
━━━━ ⟡ ━━━━
یه زندگی از تو بازم طلب کارم
آیینه ها میگن افسردگی دارم
منو که میبینی از نفس افتادم
━━━━ ⟡ ━━━━
یه روزی یه شهرو دلداری میدادم
وارونه شد دنیام هرلحظه بی تابم
شبا که بیدارم روزارو میخوابم
از نفس افتادم

برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید :

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫ متن آهنگ افسردگی دارم از انوشیروان تقوی ♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: یاحا کاشانی

خواننده: انوشیروان تقوی

منبع: ملوتکست