متن آهنگ امیر یار به نام تنهام

Text Music Amir Yar Called Tanham

🌟 دل من تنگ شده دوباره 🌟
🌟 برای تو امشب بیقراره 🌟
🌟 نمیخوام آسمون بباره 🌟
🌟 که بازم منو یادت بیاره 🌟

متن آهنگ تنهام از امیر یار

آهنگ امیر یار تنهام

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ تنهام از امیر یار

🌟 دل من تنگ شده دوباره
برای تو امشب بیقراره
🌟 نمیخوام آسمون بباره
که بازم منو یادت بیاره
🌟 بازهم غروبه هر روزم غروبه
تو بخوای برگردی به من این دروغه
🌟 تو جازدی اون جا گرفت
این جابجایی جونم رو گرفت
🌟 من جا خوردم احساسم کشته شد از اون روز من تنهام
تو میگی با منی همیشه
🌟 میدونی اینو باورم نمیشه
میبینی دنیامون بی رحمه
🌟 چه سخته کسی حرفاتو نفهمه
نگاهت از یادم نمیره
🌟 نزار که این حس خوب بمیره
هنوزم احساسم همینه کی جز تو پای حرفهایم میشینه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ✲متن آهنگ تنهام از امیر یار✲ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: نگار نوشادی

خواننده: امیر یار

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :