متن آهنگ امیر تیموری به نام دردانه

Text Music Amir Teymoori Called Dordane

متن آهنگ دردانه از امیر تیموری

آهنگ امیر تیموری دردانه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

 

متن آهنگ دردانه از امیر تیموری

من مستو تو دیوانه ما را که برد خانه

 

صد بار به تو گفتم کم خور دو سه پیمانه

 

من بیخود و تو بیخود مست از می مستانه

 

اسم من و تو رفته بر سردر می خانه

 

شب بزم است و شادی تو ارادی به کنار من نشستی

 

به اطرافم بچرخید و برقصی که پرم از تب مستی

 

شب بزم است و شادی تو ارادی به کنار من نشستی

 

به اطرافم بچرخید و برقصی که پرم از تب مستی

متن آهنگ امیر تیموری دردانه

عشق است و جنون با هم تا این من دیوانه

 

سر خوش شوم از عشقت ای دلبر دردانه

 

مجذوب نگاهت من مقلوب نگاهت من

 

دل از بر من بردی با این تم رندانه

 

شب بزم است و شادی تو ارادی به کنار من نشستی

 

به اطرافم بچرخید و برقصی که پرم از تب مستی

 

شب بزم است و شادی تو ارادی به کنار من نشستی

 

به اطرافم بچرخید و برقصی که پرم از تب مستی


ترانه: مسعود خدابنده لو
خواننده: امیر تیموری
منبع: ملوتکست