متن آهنگ امیر عظیمی به نام حکم آخر

Text Music Amir Azimi Called Hokme Akhar

دارم وابسته تر میشم 
به این رویای جامونده
به چشمایی که تو آنی
 همه احساسمو خونده

متن آهنگ حکم آخر امیر عظیمی

آهنگ امیر عظیمی حکم آخر

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ حکم آخر امیر عظیمی

یه جایی گم شدم پیشت 
که دور افتادم از دنیا
چرا حکمو نمیخونی
 بریدم دیگه از اینجا
یه جایی گم شدم پیشت 
که ممکن نیست پیداشم
خلاصم کن تو میتونی 
نگو ترسیدی تنهاشـم
حالا تنهایی میتونم 
رو پاهای خودم وایسم
تو هم عاشق تری انگار
همینو از تو میخواستم
دارم وابسته تر میشم
 به این رویای جامونده
به چشمایی که تو آنی
همه احساسمو خونده

متن آهنگ حکم آخر امیر عظیمی

پریشون مث یه ماهی
که دور میفته از دریا
دارم با تو تموم میشم
همینجا گوشه ی دنیا
دارم سَر میرم از این حس
عجب رویای شیرینی
از این آینه دل بکن
تو که عشقو نمی بینی
حالا تنهایی میتونم
رو پاهای خودم وایسم
تو هم عاشق تری انگار 
همینو از تو میخواستم
دارم وابسته تر میشم 
به این رویای جامونده
به چشمایی که تو آنی
همه احساسمو خونده
حالا تنهایی میتونم
رو پاهای خودم وایسم
تو هم عاشق تری انگار
همینو از تو میخواستم
دارم وابسته تر میشم
به این رویای جامونده …

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ حکم آخر از امیر عظیمی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: هیراد حاتمی

خواننده: امیر عظیمی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :