متن آهنگ امیرعباس گلاب به نام نازنین

Text Music Amir Abbas Golab Called Nazanin

میترسم از روزی که بارونت نبارد به سرم
میترسم اسمی از تو حتی پیش مردم ببرم

ترانه و موزیک : سینا پارسیان ، تنظیم : مهیار رضوان ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

متن آهنگ میترسم از روزی که بارونت نبارد به سرم امیرعباس گلاب

زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم
می ترسم ای دریا ولی با چشم خاک شورت کنم
✺———————————✺
میترسم از روزی که بارونت نبارد به سرم
میترسم اسمی از تو حتی پیش مردم ببرم
✺———————————✺
با این که میدانم به عشق هیج اعتباری نیس باز
جانم برایت میرود تا کوه قاف ای نازنین
✺———————————✺
رویای درگیرت شدم گلاب و زنجیرت شدم
تاوان عاشق بودن است رویا بباف ای نازنین
✺———————————✺
زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم
میترسم ای دریا ولی با چشم خاک شورت کنم
✺———————————✺
میترسم از روزی که بارونت نبارد به سرم
میترسم اسمی از تو حتی پیش مردم ببرم
✺———————————✺
میترسم از روزی که بارونت نبارد به سرم
میترسم اسمی از تو حتی پیش مردم ببرم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ چه شود از امیرعباس گلاب

متن آهنگ به هر کس میرسم از امیرعباس گلاب

متن آهنگ دو راهی از امیرعباس گلاب