متن آهنگ امین حیایی به نام بی قرار

Text Music Amin Hayayi Called Bi Gharar

✿●✿خواب دیدم که دستام با تو یکی شد وای اگه میشد ...✿●✿
✿●✿دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من✿●✿
✿●✿بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من✿●✿

متن آهنگ بی قرار تیتراژ فیلم سینمایی درخونگاه از امین حیایی

آهنگ امین حیایی بی قرار

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ بی قرار تیتراژ فیلم سینمایی درخونگاه از امین حیایی

✿●✿خیلی وقته حساب گریه هام از دستم رفته
 بی تو سرده روزای آخر هفته
✿●✿حتی تصور کردنشم سخته خیلی سخته ...
یهو چی شد آسمون رابطمون ابری شد
✿●✿ لحظه هامون از خاطره خالی شد
خواب دیدم که دستام با تو یکی شد وای اگه میشد ...
✿●✿دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من

بی تو هر جمعی میرم تنها میشینم یه گوشه یه گوشه✿●✿
نکنه گریم بگیره باز دست دلم رو شه
دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من✿●✿
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من

✿●✿ متن کامل آهنگ بزودی ... ✿●✿

 

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ بی قرار از امین حیایی ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: امین حیایی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :