متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام نباشی پیشم

Text Music Alireza Talischi Called Nabashi Pisham

نباشی پیشم سخت میگذره بی شک 
اما باز میشه تحمل کرد
خستم از دنیا از من بی تو 
از یه مشت خاطره پر درد 

متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی

آهنگ علیرضا طلیسچی نباشی پیشم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی

با اینکه نمیبینم دیگه تو رو هرگز دوباره 
نبودنت تو زندگیم تاثیر گذاره
آروم ترم جز وقتی داره بارون میباره 
با اینکه همه چی مثل قبل جور نیست 
ولی خوشبختیم دور نیست
میرسه یه روزی که یه نفر جات میاد 
که اندازه تو مغرور نیست 
نباشی پیشم سخت میگذره 
بی شک اما باز میشه تحمل کرد
خستم از دنیا از من بی تو
 از یه مشت خاطره پر درد 

متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی

دیوونه میشم وقتی رو دیوار
 نقشی از لبخند تو پیدا نیست
قد تو هیشکی منو نرنجوند 
حیف من حیف این احساس 
با اینکه چشامو تر کردی 
ازت نمیخوام که برگردی
کسی که با تو دلخوش میشه 
دلش با همینا خوش میشه 
با اینکه گرفتی جون از من 
ازت نمیخوام بیای اصلا
دلم نمیخواد که برگردی 
ببین با دلم چیکار کردی 

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ نباشی پیشم از علیرضا طلیسچی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: علیرضا طلیسچی

خواننده: علیرضا طلیسچی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :