متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام مادر

Text Music Alireza Talischi Called Madar

✿●✿یه روز دلم واسه یه سایه هم یه ریز میشه ✿●✿
✿●✿من میمونی پیش من که فرصتم کمه✿●✿
✿●✿فدای خط اخم تو کی میگه دیگه ✿●✿
✿●✿پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه✿●✿

متن آهنگ مادر از علیرضا طلیسچی

آهنگ علیرضا طلیسچی مادر

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ مادر از علیرضا طلیسچی

✿●✿خدا به من دادت بشی همیشه سایه ی سرم 
بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم
✿●✿نگاه به تو برای من عبادته ...
خودم فدای صورت قشنگ و ماه تو بشم 
✿●✿نمیدونی بدون تو چه سخته حتی فکرشم
به من نگاه کنی نگاه بچته ...
✿●✿یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه 
من میمونه پیش من که فرصتم کمه
✿●✿فدای خط اخم تو کی میگه دیگه 
پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه

تو قلب من خدایی کن نیاد یه روز جدایی ✿●✿
چون بدون عشق تو نمیشه بود
همش واسه توئه که من بد عادتت شده ✿●✿
دلم یه سایه رو سرم همیشه بود
یه روز دلم واسه یه سایه هم یه ریز میشه ✿●✿
من میمونی پیش من که فرصتم کمه
فدای خط اخم تو کی میگه دیگه ✿●✿
پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ مادر از علیرضا طلیسچی♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: علیرضا طلیسچی

خواننده: علیرضا طلیسچی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :