متن آهنگ علی صدیقی به نام الا خودت

Text Music Ali Sedighi Called Ela Khodet

● کسی رو نداره این دیوونه الا خودت ●
● کی حال خوبمو برگردونه الا خودت ●
● عشق کی تو دل من میمونه الا خودت ●

موزیک : علی صدیقی

متن آهنگ الا خودت از علی صدیقی

آهنگ علی صدیقی الا خودت

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ الا خودت از علی صدیقی

تو که میدونی دور بشی میشم یه سرد بی منطق
میرم و میپرسم از همه از هرجا که مونده ردت
هرجایی باشی مسیر قلب من میخوره سمتت
من اگه چشامو ببندم میفهمم تویی بوی خاصی داشت عطرت
═══════❖═══════
کسی رو نداره این دیوونه الا خودت
کی حال خوبمو برگردونه الا خودت
عشق کی تو دل من میمونه الا خودت
═══════❖═══════
کسی رو نداره این دیوونه الا خودت
کی حال خوبمو برگردونه الا خودت
عشق کی تو دل من میمونه الا خودت
═══════❖═══════
نمیره از یادم اون لحن قشنگ و شیرین حرفت
میگفتی نباشی میمیرم این بوده تموم ترست
حالا که رفتی چی گذاشتی واسه قلبم جز دردت
═══════❖═══════
ولی من هنوزم امیدوارم به برگشتت
یه جایی از زندگی یه جایی که فکرشو نمیکنی
تازه میفهمی بودن و نبودت
═══════❖═══════
بستگی به بودن و نبودت یکی دیگه داره
تازه میفهمی رسیدی به سر گردنه
حاضری هرچی داری بدی که برگرده
═══════❖═══════
کسی رو نداره این دیوونه الا خودت
کی حال خوبمو برگردونه الا خودت
عشق کی تو دل من میمونه الا خودت
═══════❖═══════
کسی رو نداره این دیوونه الا خودت
کی حال خوبمو برگردونه الا خودت
عشق کی تو دل من میمونه الا خودت

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ❖متن آهنگ الا خودت از علی صدیقی❖ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: سهیل فتحی
خواننده: علی صدیقی
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :

متن آهنگ آشوب از علی صدیقی
متن آهنگ کاش دلت یکمی هوای منو داشت علی صدیقی
متن آهنگ دریا بدون تو از علی صدیقی