متن آهنگ علی لهراسبی به نام صورت

Text Music Ali Lohrasbi Called Soorat

💖💕ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی 💖💕
💖💕جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود💖💕
💖💕ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش 💖💕
💖💕دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود💖💕

متن آهنگ صورت از علی لهراسبی

آهنگ علی لهراسبی صورت

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ صورت از علی لهراسبی

💖💕چقد این صورت عزیزه عزیزه برام 
💖💕من میمیرم تو میخندی یه ریزه برام
💖💕من نمیخوام از این حالت با هیچی درام 
منو اینجوری ندیده ندیده کسی 💖💕
تو دقیقا تو همونجا که باید میرسی💖💕
فرقش این میشه که میکشیم تو دلواپسی 💖💕
💖💕اگه دستم بهت برسه دیگه واسم هیشکی 
💖💕مث تو قشنگ نیست عشق منی دیوونه
💖💕چقد این چشمات عسله دیوونم کردن یه سره 
کسی از تو قلب تو چی میدونه💖💕
ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی💖💕 
جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود💖💕
💖💕ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش 
💖💕دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود

من که آدمش نبودم این عشق دیگه چی بود 💖💕
چشم بهم زدم دلم باهاش خیلی یکی بود💖💕
من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم 💖💕
💖💕دیگه نمیشد بدون چشمای تو سر کرد 
💖💕من خیلی دوست دارم دیوونه آخه برگرد
💖💕من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم
ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی 💖💕
جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود💖💕
ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش 💖💕
💖💕دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود
💖💕ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی 
💖💕جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود
ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش 💖💕
دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود💖💕

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید 🌀❀ متن آهنگ صورت از علی لهراسبی 🌀❀ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: علیرضا طلیسچی

خواننده: علی لهراسبی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :