متن آهنگ علی بهراد به نام یکی هست

Text Music Ali Behrad Called Yeki Hast

🌠🌠با من بخندی🌠🌠
🌠🌠بکشم دست رو موهات🌠🌠
🌠🌠تو چشاتو ببندی🌠🌠
🌠🌠بگی از غصه دل کندی🌠🌠

متن آهنگ یکی هست از علی بهراد

آهنگ علی بهراد یکی هست

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ یکی هست از علی بهراد

🌠🌠اینجا یکی هست
عاشقتر از تو
🌠🌠جون میده واست
آخه کی بهتر از تو
🌠🌠اینجا یکی هست
که فقط جات قلبش
🌠🌠میدونه اینو توی دستات قلبش
همه سهمش تویی از عشق
🌠🌠دیگه وقتش رسیده
که بشینی کنارم
🌠🌠بگم هر چی دلم خواست
دیگه طاقت ندارم
🌠🌠دیگه وقتش رسیده
با من بخندی
🌠🌠بکشم دست رو موهات
تو چشاتو ببندی
🌠🌠بگی از غصه دل کندی
──── • ✤ • ────
حتی بخوامم دیگه نمیشه🌠🌠
این دل نباشی دیوونه میشه
حتی بخوامم دست خودم نیست🌠🌠
من مبتلاتم این جمله کم نیست
این جمله کم نیست🌠🌠
دیگه وقتش رسیده
که بشینی کنارم🌠🌠
بگم هر چی دلم خواست
دیگه طاقت ندارم🌠🌠
دیگه وقتش رسیده
با من بخندی🌠🌠
بکشم دست رو موهات
تو چشاتو ببندی🌠🌠
بگی از غصه دل کندی

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ یکی هست از علی بهراد ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: عاطفه حبیبی

خواننده: علی بهراد

منبع: ملوتکست