متن آهنگ علی اصحابی به نام خیال باطل

Text Music Ali Ashabi Called Khiale Batel

عاشق نمیشدم زهی خیال باطل
دیدی چطور عاشق شدم ای دل غافل
گاهی شهر بدون بارون خیس میشه
عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

متن آهنگ خیال باطل از علی اصحابی

آهنگ علی اصحابی خیال باطل

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ خیال باطل از علی اصحابی

سرم اومد از هرچی میترسیدم
سرم تو برف بود انگاری نمیدیم
من که تا حرفی از عشق میشد میخندیدم
 عاشقش بودم فقط نمیفهمیدم
کم نکرد از خستگی های من بیمار
 پشت هر چی بین قلبامون همش دیوار
اونکه میگفت عاشق منه شبی سی بار
 خواب و برد از این چشای اشکی بیدار
عاشق نمیشدم زهی خیال باطل
 دیدی چطور عاشق شدم ای دل غافل
گاهی شهر بدون بارون خیس میشه
عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

متن آهنگ خیال باطل از علی اصحابی

سرد تنم اون گرمه سرش
کاش بگرده سخته باورش
اول راه رسیدیم به تهش
 عاشقم کردو نموند آخرش
یادم میاد خاطره هاش
یادش رفته اون همه حرفاش
آخرش اون منو تنها گذاشت
 اصلا انگاری منو دوسم داشت
عاشق نمیشدم زهی خیال باطل
دیدی چطور عاشق شدم ای دل غافل
گاهی شهر بدون بارون خیس میشه
عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ خیال باطل از علی اصحابی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این آهنگ قطعه ایی از آلبوم عالیجناب میباشد

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: امین همخوانی
خواننده: علی اصحابی
منبع: 
ملوتکست

مطالب مرتبط :