شعر مداحی محمدحسین پویانفر به نام ای عشق اول و آخر من

Text Maddahi Mohammadhosein Pouyanfar Called Ey Eshghe Avalo Akhare Man 

♬ای عشق اول و آخر ای مهربان تر از مادر من
یا واهب العطایا♫
یا منتهی الرجایا♫
یا دافع البلایا 

متن شعر مداحی ای عشق اول و آخر من محمد حسین پویانفر

شعر مداحی محمدحسین پویانفر ای عشق اول و آخر من

برای مشاهده متن شعر به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن شعر مداحی ای عشق اول و آخر من محمد حسین پویانفر

 ♬!♭♫ای عشق اول و آخر ای مهربان تر از مادر من
یا واهب العطایا
یا منتهی الرجایا
یا دافع البلایا ♬!♭♫
ارباب تشنه سر جدا
♬!♭♫خون بهایت خدا
السلام علی ساکن کربلا
یا حبیبی حسین یا حبیبی حسین ♬!♭♫
ای عشق اول و آخر من
♬!♭♫ ای مهربانتر از مادر من
یا واهب العطایا
یا منتهی الرجایا
یا دافع البلایا ♬!♭♫
ارباب تشنه سر جدا
♬!♭♫خون بهایت خدا
السلام علی ساکن کربلا
یا حبیبی حسین یا حبیبی حسین ♬!♭♫

ای سایه ات به روی سر من
♬!♭♫ شد مادرت حسین مادر من
دستم جدا شد از پیکر من
ادرکنی یابن زهرا
از پا نشسته سقا ♬!♭♫
بین سپاه اعلی
♬!♭♫ آقا در دل من محَن
نا ندارم به تن
از تو شرمنده ام ♬!♭♫
پاره شد مشک من
♬!♭♫ یا اخی یا حسین
ای عشق اول و آخر ای مهربان تر از مادر من ♬!♭♫
یا واهب العطایا
♬!♭♫ یا منتهی الرجایا
لبیک یابن زهرا
ارباب تشنه سر جدا ♬!♭♫
خون بهایت خدا
♬!♭♫ السلام علی ساکن کربلا
یا حبیبی حسین یا حبیبی حسین ♬!♭♫

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♬ متن مداحی ای عشق اول و آخر من از محمدحسین پویانفر را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

شعر: ***

مداح: محمدحسین پویانفر

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :